Visos naujienos

„Lietuvos metų gaminio 2022“ apdovanojimuose MERKO įteiktas aukso medalis

Gruodžio 14 d. 26-ąjį kartą įteikti Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) rengiamo kasmetinio konkurso „Lietuvos metų gaminys“ apdovanojimai. Konkurse UAB Merko statyba įgyvendintas „Continental Automotive Lithuania“ gamyklos plėtros projektas įvertintas aukso medaliu.

Apdovanojimams penkiose vertinimo kategorijose buvo nominuoti 84 gaminiai, kaip ir kasmet, lyderio pozicijas išlaikė maisto ir pašarų pramonė – į šią kategoriją sulaukta 50 paraiškų. Apibendrinusi ekspertų išvadas, įvairioms pramonės ir verslo šakoms atstovaujanti ekspertų komisija skyrė 53 aukso ir 9 sidabro medalius. Apdovanojimus įteikusi ir įmonių vadovus sveikinusi Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė dėkojo verslo atstovams už darbą ir kūrybiškumą.

„Jūs esate mūsų ekonomikos variklis. Ir tai ne tušti žodžiai – tai patvirtina ir mūsų eksporto augimas. Vadinasi, tai, kas sukuriama Lietuvoje, yra konkurencinga visame pasaulyje. Politikų darbas padaryti taip, kad verslas turėtų dar daugiau rinkų ir partnerių. Esame nedidelė, bet labai kūrybinga šalis – turime būti visur“, – sakė A. Armonaitė, pažymėdama, kad Lietuva matoma dėl įvairių sektorių pasiekimų.

„Lengva investuotojams pristatyti Lietuvą, nes mūsų ekonomika labai įvairi ir tai yra mūsų stiprybė“, – sakė ministrė.

LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius dėkojo už užsispyrimą, pastangas ir sunkų darbą, jog, nepaisant visų geopolitinių įtampų, trūkinėjančių tiekimo grandinių ir kitų šiais metais lydėjusių iššūkių, verslas nenuleido rankų ir ne tik bandė išlikti, bet ir kūrė naujus produktus, plėtė savo eksporto rinkas.

„Lietuviškos kilmės prekių eksportas nepraranda augimo spartos –  augo 33,5 proc. per trečią ketvirtį ir 32,1 proc. per šiuos metus. Tokie rodikliai ir įmonių pasiekimai rodo, kad turime didelį eksporto potencialą, o jūsų darbas pripažįstamas ne tik Lietuvoje. Turime kuo didžiuotis“, – sakė V. Janulevičius.

Konkurso „Lietuvos metų gaminys“ pagrindinis tikslas – didinti aukštos kokybės lietuviškos produkcijos konkurencingumą, pristatyti ir įtvirtinti šalies pramonės produkciją, prekes ir paslaugas vietiniam ar tarptautiniam vartotojui, skatinant rinktis kokybišką lietuvišką produktą, taip užtikrinant Lietuvos verslo plėtrą.